p%C3%A4%C3%A4si%C3%A4isaatu-normal.jpg

Ihanaa, sai herätä ilman pirisevää kelloa <3 aurinko paistaa ja kissat vetää pääsiäisrallia pitkin kämpää :)

Joskus voi nauttia vaan hetkessä olemisesta ja tänään on sellainen päivä. Ainut musta pilvi mun päivässä on se, että olen itselleni luvannut siivota tänään... mulle se on kauhistus..

Kissat tuo iloa ja eloa tähän taloon, täällä lentelee sokerikupit ja pääsiäisruohot. Hamsteri omalta osaltaan hoitaa homman hienosti, eli pölyttää puruja pitkin lattiaa, ja nakertaa oviverkkoa pikkupikku hampaillaan kun etsii pakoreittiä ulos :) Ainut rauhallinen elukka täällä on lintuhämähäkkirouva nimeltään Grissom.. sen elämään ei vaikuta mikään talossa tapahtuva toiminta... terraan putoava sirkka tai hiirenpinkki saa sen hetkeksi valppaaksi ja sitten se taas jatkaa omaa silmin nähden mietiskelemiseltä näyttävää eloaa.

Isäntä ja poika lähtivät aamulla ennen heräämistä alamaan kohti laivarantaa, suuntanaan Ruotsi ja kauden ensimmäinen speedwaytreeni. Kesä on meidän perheessä odotettua aikaa niin mun parempien olojen vuoksi kuin speedwaynkin takia. Siinä on laji joka vie sydämen sekä sielun :) Rakastan sitä pärinää ja pauketta ja kisojen tuomaa jännitystä <3

Mukavaa pitkäperjantaita minulle, eläimille.. kaikille <3